Experiences in the Exercise of Higher Education in Prison from the Teacher's Perspective. Case Study: Guayaquil, Ecuador
Experiencias en el ejercicio de la educación superior en la prisión, desde la perspectiva del docente. Estudio de caso: Guayaquil, Ecuador
2019 | |
Professor Education in prison Deprived of liberty Docente Privados de libertad Educación en la prisión |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1838
https://hdl.handle.net/10895/3966 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
“PRISONER’S CHILDREN”: AFFECTIVE RELATIONSHIP BETWEEN FATHERS DEPRIVED OF LIBERTY AND THEIR CHILDREN. AN EXPLORATORY STUDY
Autor(es):: Techera, José
Fecha de publicación:: (2012) -
Towards redignifying the Uruguayan prison system: critical perspectives in light of the concept of human dignity
Autor(es):: López Valenzuela, Agustina
Fecha de publicación:: (2024) -
La construcción de identidad(es) en las mujeres que se encuentran privadas de libertad en el Uruguay
Autor(es):: Ardans Bonito, Magdalena
Fecha de publicación:: (2019) -
Promotion of empathy, self-concept and basic values: an intervention in a female prison
Autor(es):: Pereira, Elias Fernandes Mascarenhas
Fecha de publicación:: (2023) -
Values and Organizational Climate in Teachers of a Higher-Education Institution in Lima
Autor(es):: Riveros Paredes, Pamela Norma
Fecha de publicación:: (2017)