Being an early childhood educator in times of uncertainty: challenges for professional development in context COVID-19
Ser educadora de párvulos en tiempos de incertidumbre: desafíos para su desarrollo profesional en contexto COVID-19
Ser um educador de infância em tempos de incerteza: desafios para o desenvolvimento profissional no contexto COVID-19
2022 | |
COVID-19 Pandemic Early childhood education Teacher Identity Professional development COVID-19 Pandemia Educación Infantil Identidad docente desarrollo profesional COVID-19 pandemia educação infantil identidade do professor desenvolvimento profissional |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/2692
https://hdl.handle.net/10895/3192 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Psychological impacts of COVID-19 on parenting and child behavior in Brazilian families: mediation effects of parental positive mental health
Autor(es):: Souza, Carolina Duarte de
Fecha de publicación:: (2022) -
The work of liberal health professionals in the COVID-19 pandemic context
Autor(es):: Messias, Joao Carlos
Fecha de publicación:: (2022) -
From the Athens's plague to the pink plague: the history of pandemics before COVID-19
Autor(es):: Ceberio, Marcelo R.
Fecha de publicación:: (2021) -
Killer flus and the reign of corona virus
Autor(es):: Rodríguez Ceberio, Marcelo
Fecha de publicación:: (2021) -
Introducción
Autor(es):: Zeballos Lereté, Camila
Fecha de publicación:: (2020)