Factor validity with robust estimation of the Scale of Perceived Self-efficacy Specific to Academic Situations (Eapesa) in Ecuadorian university students
Validez factorial con estimación robusta de la Escala de Autoeficacia Percibida Específica de Situaciones Académicas (Eapesa) en universitarios ecuatorianos
Validade fatorial com estimativa robusta da Escala de Autoeficácia Percebida Específica para Situações Acadêmicas (Eapesa) em estudantes universitários equatorianos
2021 | |
Self-efficacy schooling factor analysis reliability Autoeficacia escolaridad análisis factorial fiabilidad Autoeficácia escolaridade análise fatorial confiabilidade |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/2153
https://hdl.handle.net/10895/3090 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Learning self-regulation as a predictor of academic self-efficacy in Ecuadorian undergraduate students
Autor(es):: Regatto-Bonifaz, Jacqueline del Pilar
Fecha de publicación:: (2023) -
Teaching self-efficacy in inclusive education and characteristics of the teaching context
Autor(es):: Nina, Karla
Fecha de publicación:: (2022) -
The role of self-efficacy, self-esteem and self-concept in depression in adolescents
Autor(es):: Daiane Nunes
Fecha de publicación:: (2021) -
SELF EFFICACY OF BREAST FEEDING IN FIRST-TIME MOTHERS OF MADRID.
Autor(es):: Muñoz Cruz, Rafael
Fecha de publicación:: (2017) -
De los herederos a los desheredados : juventud, capital escolar y trayectorias de vida
Autor(es):: Dávila León, Oscar
Fecha de publicación:: (2009)