Correspondence between Indicators of University Entry and Levels of Achievement of Diagnostic Competence in Kinesiology Students
Correspondencias entre indicadores de ingreso a la universidad y los niveles de logro de la competencia diagnóstico en estudiantes de kinesiología
2019 | |
achievement levels skills income indicators learning styles academic achievement niveles de logro competencias indicadores de ingreso estilos de aprendizaje rendimiento académico |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1765
https://hdl.handle.net/10895/3951 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
GOAL ORIENTATIONS, ACADEMIC ACHIEVEMENT AND GENDER IN COLLEGE STUDENTS
Autor(es):: Alemán, María José
Fecha de publicación:: (2011) -
Can School Reduce Achievement Inequities?
Autor(es):: Martínez Rizo, Felipe
Fecha de publicación:: (2009) -
Family structural influences on children's education attainment: evidence from Uruguay
Autor(es):: Cid, Alejandro
Fecha de publicación:: (2011) -
THE INFLUENCE OF EMOTIONS ON ACADEMIC PERFORMANCE
Autor(es):: Pulido Acosta, Federico
Fecha de publicación:: (2017) -
INFLUENCE OF THE PROFESSION OF THE PARENTS IN THE ANXIETY TOWARDS THE MATHEMATICS AND ITS RELATION WITH ACADEMIC PERFORMANCE IN PUPILS OF SECONDARY
Autor(es):: Mato Vázquez, María Dorinda
Fecha de publicación:: (2014)