Persistence after one year in Uruguayan Higher Education. A longitudinal study based on a cohort of students evaluated by PISA 2013.
Educación Superior y persistencia al cabo del primer año en Uruguay. Un estudio longitudinal con base en la cohorte de estudiantes evaluados por PISA 2003.
2015 | |
educación superior persistencia desigualdad Uruguay |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/587
https://hdl.handle.net/10895/3830 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Model to support academic progression in higher education online students
Autor(es):: Romero Alonso, Rosa Eliana
Fecha de publicación:: (2022) -
Heterogeneous innovation (In) Persistence : evidence from uruguayan firms
Autor(es):: Machado, Maximiliano
Fecha de publicación:: (2020) -
Heterogeneous Innovation Persistence: Evidence From Uruguayan Firms
Autor(es):: Machado, Maximiliano
Fecha de publicación:: (2021) -
Systematic Review on Research Competencies in Higher Education Students
Autor(es):: Sandoval-Henríquez, Francisco Javier
Fecha de publicación:: (2023) -
Mecanismos de persistencia en sistemas orientados a objetos
Autor(es):: Miranda, Pablo
Fecha de publicación:: (2007)