Reading comprehension and intercultural education: opening a debate about changing Chile's standardised measurement systems and their application in the context of popular urban culture
COMPRENSIÓN LECTORA Y EDUCACIÓN INTERCULTURAL: HACIA UN DEBATE SOBRE EL AJUSTE DE LOS SISTEMAS DE MEDICIÓN ESTANDARIZADOS Y SU APLICACIÓN EN ENTORNOS DE CULTURA POPULAR URBANA EN CHILE
2016 | |
comprensión lectora educación intercultural sistemas de medición estandarizada cultura popular urbana estudios interculturales Reading comprehension intercultural education standardized measurement systems popular urban culture intercultural studies |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1181
https://hdl.handle.net/10895/3902 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
School engagement in students from a Mapuche intercultural high school: a qualitative study
Autor(es):: Aranda López, Sebastián
Fecha de publicación:: (2022) -
TEXT COMPREHENSION IMPROVEMENT FROM A COMPONENTIAL PERSPECTIVE: THE ABILITY TO IDENTIFY CHARACTERS
Autor(es):: Meneghetti, Chiara
Fecha de publicación:: (2009) -
Educación Intercultural y Políticas Públicas en América Latina
Autor(es):: Díaz Esteves, Víctor Adrián
Fecha de publicación:: (2024) -
READING COMPREHENSION AND RECOGNITION WORDS
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2009) -
Duality and gender parity in a plurinational Ecuador
Autor(es):: Aguirre Burneo, Alfonsina Lucía
Fecha de publicación:: (2022)