The context and placement participants: Study on the representation of student teachers
EL CONTEXTO Y LOS ACTORES DE LA PRÁCTICA: ESTUDIO SOBRE LA REPRESENTACIÓN DEL PROFESOR EN FORMACIÓN
2016 | |
contex participants placement representations Chile contexto actores práctica representaciones Chile |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1296
https://hdl.handle.net/10895/3909 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
A STUDY OF THE SOCIAL REPRESENTATION OF «THE LAW» AMONG TEENAGERS
Autor(es):: Masclet, Johanne
Fecha de publicación:: (2009) -
Subjective Theories of Teachers about Personal Characteristics Associated with the Use of Non-teaching Time
Autor(es):: Cortés, Anita
Fecha de publicación:: (2024) -
Habilidades executivas: atualização, mudanças entre conjuntos mentais e inibição em crianças não mapuches urbanas, mapuches urbanas e mapuches rurais de La Araucanía, Chile
Autor(es):: Muñoz Sanhueza, Rebeca
Fecha de publicación:: (2024) -
EPISTEMOLOGY OF COMMON SENSE AND POLITICAL LEADERSHIP: SHARED REFERENCES AND DIFFERENTIAL POSITIONING IN TUCUMAN UNIVERSITY STUDENTS, ARGENTINA
Autor(es):: Torres Stöckl, Cynthia María
Fecha de publicación:: (2015) -
A Case Study of Collaboration and Educational Leadership inside a Technical-Professional High School in Chile: Patterns, Perceptions and Contrasts among Teachers and Directors
Autor(es):: Queupil, Juan Pablo
Fecha de publicación:: (2024)