DYSLEXIA: THEORETICAL BASIS FOR AN EFFICIENT PRACTICE
LA DISLEXIA: BASES TEÓRICAS PARA UNA PRÁCTICA EFICIENTE
2012 | |
psicolingüística dislexia lectura psycholinguistics dislexia reading |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/75
https://hdl.handle.net/10895/2797 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
MECHANISMS OF WORD IDENTIFICATION IN DYSLEXIC CHILDREN IN SPANISH DYSLEXIC CHILDREN: DO SUBTYPES EXIST?
Autor(es):: Carillo, Marisol
Fecha de publicación:: (2009) -
SUBTYPES OF SUBJECTS WITH READING DISABILITIES IN THE SPANISH LANGUAGE
Autor(es):: Cuadro, Ariel
Fecha de publicación:: (2007) -
BRAIN AND DYSLEXIA: A REVISION
Autor(es):: Dansilio, Sergio
Fecha de publicación:: (2009) -
THE DYSLEXIC CHILD AND HIS EDUCATIONAL ENVIRONMENT. PERCEPTIONS AND REPRESENTATIONS ON THE DYSLEXIA
Autor(es):: Antognazza, María Paula
Fecha de publicación:: (2011) -
THE PHONOLOGICAL, SURFACE AND DEEP ALEXIAS IN SPANISH- SPEAKING INDIVIDUALS AND THE DOUBLE ROUTE MODELS
Autor(es):: Ferreres, Aldo
Fecha de publicación:: (2009)