Need and urgency alliance. Communication policies in the Argentine press (December 2015-January 2016)
Alianza de necesidad y urgencia. Las políticas de comunicación en la prensa argentina (diciembre 2015-enero 2016)
2021 | |
communication policies media treatment content analysis framing Macri políticas de comunicación tratamiento mediático análisis de contenido encuadre Macri |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/2591 | |
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Twitter, engagement and discourse : Quantitative and qualitative approach to the account @mauriciomacri
Autor(es):: Astigueta, Martin
Fecha de publicación:: (2022) -
Macri’s traumatic memory. 2015’s Presidential campaign
Autor(es):: Castelo Heymann, Santiago
Fecha de publicación:: (2019) -
Information consumption on social networks in times of a pandemic: Evidence from the Argentine case
Autor(es):: Zunino, Esteban
Fecha de publicación:: (2022) -
Presence and framing of climate change in the digital press of Uruguay
Autor(es):: Gari, Juan Manuel
Fecha de publicación:: (2024) -
Frame-building: A tool to analyze media treatment of media policy
Autor(es):: Koziner, Nadia
Fecha de publicación:: (2022)