Ericsson’s Robot as a Representation of Technology, Superiority, and Luxury in 1932 Mexico
El robot de Teléfonos Ericsson como representación de tecnología, superioridad y lujo en el México de 1932
O robô do telefone Ericsson como representação de tecnologia, superioridade e luxo no México em 1932
2024 | |
robot publicidad prensa tecnología teléfono robot advertising press technology telephone robô publicidade imprensa tecnologia telefone |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/3949 | |
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Multi-robot exploration under non-ideal communication conditions
Autor(es):: Benavides Olivera, Facundo
Fecha de publicación:: (2019) -
Quacks and charlatans, promoters of advertising and propaganda
Autor(es):: Laguna Platero, Antonio
Fecha de publicación:: (2017) -
Robótica educativa en Uruguay : de la mano del Robot Butiá
Autor(es):: Benavides Olivera, Facundo
Fecha de publicación:: (2016) -
Multi-robot cooperative systems for exploration : advances in dealing with constrained communication environments
Autor(es):: Benavides Olivera, Facundo
Fecha de publicación:: (2016) -
Comparative advertising in Uruguayan and Spanish law, with special reference to its psychological or emotional character
Autor(es):: Cassoni Boggio, Paulina
Fecha de publicación:: (2022)