The role of academic tasks in emotional dynamics of undergraduates. A study in Education Careers.
El papel de las tareas académicas en la dinámica emocional de los estudiantes universitarios. Un estudio en carreras de educación.
2018 | |
Learnings College Undergraduates Academic Task Academic Emotions Aprendizajes Universidad Estudiantes universitarios Tareas académicas Emociones académicas |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1638
https://hdl.handle.net/10895/3945 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Emotional intelligence and academic procrastination in university students
Autor(es):: Chavez-Fernandez, Samuel
Fecha de publicación:: (2024) -
Learning self-regulation as a predictor of academic self-efficacy in Ecuadorian undergraduate students
Autor(es):: Regatto-Bonifaz, Jacqueline del Pilar
Fecha de publicación:: (2023) -
THE INFLUENCE OF EMOTIONS ON ACADEMIC PERFORMANCE
Autor(es):: Pulido Acosta, Federico
Fecha de publicación:: (2017) -
ACADEMIC EXPECTATIONS AND SOCIAL SKILLS IN THE ADAPTATION TO UNIVERSITY
Autor(es):: Benevides Soares, Adriana
Fecha de publicación:: (2017) -
Psychometric properties and measurement invariance of an academic self-efficacy scale in college students from five Latin American countries
Autor(es):: Dominguez-Lara, Sergio
Fecha de publicación:: (2023)