THE DYSLEXIC CHILD AND HIS EDUCATIONAL ENVIRONMENT. PERCEPTIONS AND REPRESENTATIONS ON THE DYSLEXIA
EL NIÑO DISLÉXICO Y SU ENTORNO EDUCATIVO. PERCEPCIONES Y REPRESENTACIONES SOBRE LA DISLEXIA
2011 | |
dislexia relación familia-escuela modelo ecológico-sistémico dyslexia family-school relationship ecological-systemic Model |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/88
https://hdl.handle.net/10895/2808 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
DYSLEXIA: THEORETICAL BASIS FOR AN EFFICIENT PRACTICE
Autor(es):: Carillo, Marisol
Fecha de publicación:: (2012) -
MECHANISMS OF WORD IDENTIFICATION IN DYSLEXIC CHILDREN IN SPANISH DYSLEXIC CHILDREN: DO SUBTYPES EXIST?
Autor(es):: Carillo, Marisol
Fecha de publicación:: (2009) -
BRAIN AND DYSLEXIA: A REVISION
Autor(es):: Dansilio, Sergio
Fecha de publicación:: (2009) -
SUBTYPES OF SUBJECTS WITH READING DISABILITIES IN THE SPANISH LANGUAGE
Autor(es):: Cuadro, Ariel
Fecha de publicación:: (2007) -
FAMILY FUNCTIONING ASSESSMENT DEVICE -FACES IV-: PROCESS OF ADAPTATION FOR MONTEVIDEO, URUGUAY
Autor(es):: Costa Ball, Daniel
Fecha de publicación:: (2009)