Coaching: a way to strengthen the professionalism of teachers in the classroom
EL COACHING: UNA FORMA PARA FORTALECER EL PROFESIONALISMO DEL DOCENTE EN EL AULA
2016 | |
profesionalismo desempeño práctica pedagógica coaching professionalism performance teaching practice coaching |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1294
https://hdl.handle.net/10895/3907 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Conocimiento y aplicación del coaching en Uruguay.
Autor(es):: Calvo, Verónica
Fecha de publicación:: (2022) -
From Tutoring to Mentoring. Reflections on the Diversity of Teaching Functions
Autor(es):: Ponce Ceballos, Salvador
Fecha de publicación:: (2018) -
Efectividad del coaching grupal sobre el desarrollo de la autorregulación del aprendizaje en estudiantes de ingeniería
Autor(es):: Rodríguez Pascual, Leonor Patricia
Fecha de publicación:: (2015) -
Teacher education in the emergency: a MOOC-inspired teacher professional development strategy grounded in critical digital pedagogy and pedagogy of care
Autor(es):: Rodés, Virginia
Fecha de publicación:: (2021) -
Convergence Between Theory and Practice in Teacher Training: Analysis of Pre-Professional Practice Classes in a Primary School Training Course in Uruguay
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020)