TEXT COMPREHENSION IMPROVEMENT FROM A COMPONENTIAL PERSPECTIVE: THE ABILITY TO IDENTIFY CHARACTERS
EL MEJORAMIENTO DE LA COMPRENSIÓN DEL TEXTO DESDE UNA PERSPECTIVA COMPONENCIAL: EL CASO DE LA CAPACIDAD DE INDIVIDUALIZAR PERSONAJES, LUGAR Y TIEMPO
2009 | |
comprensión lectora entrenamiento mejoramiento reading comprehension training improvement |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/150
https://hdl.handle.net/10895/2862 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
TEXT COMPREHENSION FROM A MULTICOMPONENTIAL PERSPECTIVE. THE “LEER PARA COMPRENDER” TEST
Autor(es):: Abusamra, Valeria
Fecha de publicación:: (2009) -
READING COMPREHENSION AND RECOGNITION WORDS
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2009) -
Comprehension of academic expository texts in e-book Reader vs. paper: influence of prior domain knowledge and verbal aptitude
Autor(es):: Piovano, Silvia
Fecha de publicación:: (2018) -
SELF-REGULATED LEARNING AND READING COMPREHENSION: AN INTERVENTION STUDY
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009) -
Relaciones entre comprensión lectora y memoria de trabajo en población liceal montevideana en contexto de vulnerabilidad
Autor(es):: Verdier Queirolo, Gerardo
Fecha de publicación:: (2024)