Comprehension of academic expository texts in e-book Reader vs. paper: influence of prior domain knowledge and verbal aptitude
Comprensión de textos expositivos académicos en e-book Reader y en papel: influencia del conocimiento previo de dominio y la aptitud verbal
2018 | |
E-book Reader reading comprehension expository texts verbal aptitude metacognition E-book Reader comprensión lectora textos expositivos aptitud verbal metacognición |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/1680
https://hdl.handle.net/10895/3027 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
RELEVANT AND IRRELEVANT SEDUCTIVE DETAILS IN EXPOSITORY TEXT: EFFECTS ON RECALL AND COMPREHENSION IN READERS WITH LOW PRIOR KNOWLEDGE
Autor(es):: Saux, Gastón
Fecha de publicación:: (2014) -
La comunicación no verbal en el aula, un análisis en la enseñanza disciplinar
Autor(es):: Shablico, Sandra
Fecha de publicación:: (2018) -
The E-books and Students’ Mathematics Performance: A Qualitative Systematic Review
Autor(es):: Alshehri, Sami M.
Fecha de publicación:: (2024) -
Procedimientos diagramáticos : indagatoria sobre metodologías proyectuales contemporáneas
Autor(es):: Echevarría, Luciana
Fecha de publicación:: (2010) -
Don Quixote and Prospero: readings, readers that are being read, and the power of imagination
Autor(es):: Longres, María Isabel
Fecha de publicación:: (2017)