Convergence Between Theory and Practice in Teacher Training: Analysis of Pre-Professional Practice Classes in a Primary School Training Course in Uruguay
Convergencia entre teoría y práctica en formación docente: Análisis de clases de práctica preprofesional en un curso de magisterio en Uruguay
2020 | |
teacher training preprofessional practice didactic resources teaching strategies planning formación docente práctica preprofesional recursos didácticos estrategias didácticas planificación |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1922
https://hdl.handle.net/10895/3975 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Nature of the Professional Tasks in Mathematics Teacher Training
Autor(es):: Ake, Lilia P.
Fecha de publicación:: (2020) -
Application of technology in the practice of initial teachers training. Assessment of didactic analysis for secondary education classrooms filmed in 360°
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020) -
Beliefs and Practices of Academic Reading and Writing in Researchers in Training: a Case Study in Mexico
Autor(es):: Franco, Jésica
Fecha de publicación:: (2023) -
Realistic simulation as a training strategy for the health team
Autor(es):: Rocco, Kelen Mitie Wakassugui de
Fecha de publicación:: (2023) -
The operative medicine in surgeon training
Autor(es):: Suiffet, Walter
Fecha de publicación:: (2021)